Tuesday, June 8, 2010

sekolahku kenanganku...

wah,lme tol x update blog..tbe2 lak nok berbloging~hehehe...memoriku mengimbau zaman persekolahan dulu,sekolah rendahku...byk tol memory tersimpan kat sklah nie..aku btol2 rindukan skolah nie,aku sndiri pun xtaw...maybe ade kenangan manis+pahit,etc...nak citer start darjah 1 sampai darjah mmg x larat,tp coretan2 suda...aku mmg rindukan kawan2,byk kenangan kteorg...bleh mandi air terjun same2,bleh gak aku merasa pengalaman lemas cam ner~hehehe...hakikatnye aku mmg takut air,takut lemas,nak berenang lg la takut~kui3...tp kalu jpe pantai kew,air terjun kew,pape2 kew,nak2 jew terjun ngan automatik tp kne ingat aku x pndai berenang..mne x nye,ade pelampung pun blh lemas,huh,dashyat3...spesies ape la aku nie,baka takut air =)))


mse sklah rendah dulu,aku ske maen sukan...favourite lari berganti2,jd juara 2 ( bukan nak nunjuk2 k,sekadar nak share jew)...tup2,msuk skolah menengah xdek pulak acara nie,mmg frust menongeng...msuk u plak,msuk la badminton...mmg best glew2 maen badminton,bleh dikatekan sbg hobi mse lapang...mse kat sklh dulu,aku msuk nasyid...nak dipendekkn citer,ckgu lak wat pemilihan calon nak jd solo...malu tahap cipan ble nyanyi depan ckgu,last2 xleh jd solo coz mmg aku pemalu...kalu malu,ngan tbe2 mke aku bertukar menjd merah~hehehe...xleh johan pun xpelah,kenangan cukup indah bgku...hah,1 lg...pengalaman aku ble 1st disolek oleh ckgu aku,mse nak pakai eyeliner,pnyer la ditekan2 mata aku,adosss...spt mataku disiat2~lalalala...kat skolah dulu gak aku jd penari sklah,mse mmg x mature lg,bleh la nak menari pun...no hal la,mse 2 x malu lg...emmm,lagu mayang ulik kot..x ingat tajuk lagu 2...kne lentok la ckit badan n tangan nie hah..ade org kte lagu nie berhantu...nape ek????ish,mcm2 la...kepercayaan moyang dlu kot (agak jew)...


plg best,berkhemah...mmg b'khemah best...bleh berdikari,masak sendiri...yg pntg,ade jew resepi 'baru',sedap gak...maklum la,ala2 maen pondok2...aku mmg ske aktiviti adventure,b'khemah kew....jungle trekking kew..pape2 lah,asalkan ade cabaran...berkayak pun best gak,emmm,bleh diktekan sume best la,bantai sume...citer sal kawan2 la plak,kawan2 mmg baek sgt3...sporting glew,siap maen kejar2 lg,mse 2 budak2 ktekan...tp skrg ade msh contact,ade yg dah lost contact,dah bawak haluan msg2...

No comments:

Post a Comment